lauantai 30. heinäkuuta 2016

Blogin aloitus


Heippa! Päätin että nyt vihdoinkin kirjoitan tänne tai se jää vielä kokonaan.

Blogi on sitä varten että lähimmäiset saavat seurata kuulumisia täältä toiselta mantereelta ja tietenkin kaikki muutkin blogista kiinnostuneet ovat tervetulleita seuraamaan!

Elikkä tosiaan oon Jenny. Oon vielä toistaiseksi 17v. ja ens kuussa sitten 18v.! Oon Karviasta ja oon käyny lukion ensimmäisen ja toisen luokan Honkajoen lukiossa. Kolmas vuosi ja kirjoitukset odottaa sitte vaihtovuoden jälkeen (niin kuin ajokorttikin:D). Mun perheeseen suomessa kuuluu isä, äiti ja kaksi pikkusiskoa+ eläimiä. Meidän perhe on tosi aktiivinen ja aina menossa! Oon harrastanut suomessa n. 9 vuotta lentopalloa ja toivon että voin sitä harrastusta vaikka täälläkin jatkaa :).

Eli oon Karvian rotaryklubin  kautta tosiaan vaihdossa Meksikossa Culiacanissa vuosina 2016-2017. Nähtävästi mulla on täällä kolme perhettä vuoden aikana. Ja ensimmäinen perhe on ainakin mitä ihanin! Ensimmäiset päivät täällä perheessä on ollu super kivoja ja kaikkee tekemistä on kyllä riittäny. Meksikossa oonkin huomenna ollu vissiin viikon.

Meidän ihana suomi vaihtariporukka <3


Se mitä vaihtovuodelta odotan on että opin espanjan kielen! Haluan myös tavata paljon paljon uusia ihmisiä ja oppia enemmän Meksikon kulttuurista ja historiasta. Toivottavasti saan monia hienoja kokemuksia ja muistoja joita voi sitten kertoa ja muistella myöhemmin.

Tästä tulee varmastikkin elämää suurempi kokemus!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti