maanantai 15. elokuuta 2016

Kolme viikkoa Meksikossa


Hellurei!

Aika on mennyt hujauksessa ja oonkin nyt ollut Meksikossa jo kolme viikkoa! :) Tykkään tästä paikasta tosi paljon. Ihmiset on ystävällisiä, ruoka on hyvää ja täällä toden totta on lämmin!


Jamaicaa. Valmistetaan erityisistä kukista uuttamalla.

Vähän lisää Jamaicaa! No se nyt vaan on hyvää ;)


Ainut mikä tässä säässä ei oo mun mieleen, niin on se että täällä ukkostaa usein. Ja se ei oo samanlaista ku Suomessa! Kiva yöllä herätä kauheeseen rytinään ku tuntuu että katto irtoo sen jytinän voimasta. Se on oikeesti pelottavaa. Nää ukkosmyrskyt ei oo mitään pieniä. Ja sitten ku täällä sataa niin sataa oikeesti kunnolla :D.

Lämmin.


Toissapäivänä olin mun hostisän ja -siskon kanssa Culiacanin lentokentällä vastaanottamassa vaihtarityttöä (Eva) Belgiasta. Ja mikä parasta Eva tulee mun kans samaan kouluun :). Ku oltiin siellä lentokentällä niin muistelin sitä kuinka hermostunut olin oikeesti ku tapasin mun perheen siä kentällä! Se oli oikeesti ihan kamalaa! Hermoilin koko lennon Mexico citystä Culiacaniin mun perheen tapaamista. Mutta turhaan :).




Tapasin lentokentällä Evan lisäks myös toisen vaihtarin, joka asuu Culiacanissa. Kamilan! Mutta harmi kyllä Kamila on eri koulussa ku mä, mutta luvattiin silti tavata. Kamila asuu aika lähellä mua vissiinkin.

Kamila <3


Eilen oltiin myös mun hostisän kanssa vastaanottamassa poikaa Ranskasta.

Mun piti heti käydä ostaas lenkkarit täältä ku tietysti unohdin tuoda omani :D. Zumbatessa oon lainannu mun siskon lenkkareita mutta on se ny kivempi ku on omat hahah.



Mun käyntikortit näyttää tältä!

Perheen kaa jätskillä dolphyssa :)


Mulla on synttärit tällä viikolla ja lähdetään Mazatlaniin keskiviikkona. Takaisin tullaan lauantaina. En tiä yhtään että koska kirjottelen seuraavan kerran, mutta pian kumminkin! Ja voi olla että hetkittäin musta ei tänne kuulu, mutta se tarkoittaa että mulla on täällä tekemistä ja pidän itseni kiireisenä :). Varsinkin kun kouluarki alkaa ens viikolla niin voi olla että ei tuu niin usein postauksia. Mutta joo hyvin mulla tää menee, jännityksellä koulun alkua ootellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti